Monday, January 25, 2010

.:: hari ini dalam sejarah ::.

erm...sakit dada teramat sangat. sementara angin dia ok, aku amek keputusan untuk bagitaw dia sket pasal ape yang ade dalam hati ni. redha je dengan apa jawapan yang dia nak bagi skalipun. huhuhu...starting ok...tapi aku x ceritakan keseluruhan dan kebenaran pasal apa yang betol2 ada dalam hati. cukupla bila aku dapat bagitaw...aku rindu sangat kat dia...

dialog :

awak...saya nak cakap sesuatu ni.
nak cakap ape? cakap la...
janji...jangan marah
cakap pun x lagi nak marah ape?
ye la, janji la jangan marah
ok
awak...saya rindu awak la, rindu sangat...
knape rindu saye? rindu je ke?

huhuhu...tu je yang aku bole cakap kat dia. sedangkan banyak lagi yang aku nak cakap...banyak lagi yang dia patut tahu...aku belum punya kekuatan untuk meneruskan kata-kata....aku buntu...

No comments: